محمدلویمی
مواهب شیبان
مواهب الشعرالشعبی لشعراءخوزستان
پنج شنبه 29 شهريور 1398برچسب:مواهب شیبان, :: 15:7 ::  نويسنده : الشاعرایوب کربلایی زرگانی

ابیات لشاعر الشاب محمد لویمی((زرگانی))من مدینة ویس

علی کیفه المحب یا صاح فــصّـل

دلیلی او صحت حن ارجوک فصل

کتلنی او آنه رحت النوب فـصــال

علی افراشه او یگلهم عال بیّه

**********************

تل حزنی ابصدودک من اهـدمـا

یرد یعله اعلی گلبی من اهدما

صفیت انحیل خایب من اهـدمـا

اصطرتنی ابچف جفاک او خنت بیه

*********************

درت مو مـا درت روحی شـبـچـهـه

اعیونی او سهم هجرانک شبچهه

دنیا الچنـت دوم اغـزل شـبـچـهـه

جفتنی او صادتک من بین ادیـه

*********************

بقلم الشاعر الشاب محمدلویمی



نظرات شما عزیزان:

ali waes
ساعت1:30---26 آذر 1391
ردن علی بیت محمد لویمی -انت لو طلاب لماذا جلست علی فراشهم؟؟؟؟

ali waes
ساعت1:29---26 آذر 1391
لوکنت ویسی لماذا تسجل اسمک فی مواهب شیبان؟؟؟؟؟؟سجل اسمک فی مواهب السارقین

جابر بغلانی من المحمره
ساعت20:56---7 آبان 1391
سلام علیکم؛من فضلک الأخ ایوب إذا ابإمکانک دز اکثر ابیات من الأدیب محمدلویمی شکرأ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

اهلاَ بکم فی موقع الشعر والثقافه العربیه والشعبیه اتصال بنا 09383254772 لشاعرایوب الکربلایی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مواهب شیبان و آدرس sheyban.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 243
تعداد نظرات : 135
تعداد آنلاین : 1